Mida annab vett-hülgav auto keraamiline kaitse? Mis on selle praktiline väärtus?

Selle paremaks mõistmiseks poleerisime pool autot ja peale sai kantud keraamiline kaitse Echelon Zen-Xero Dynamic. See artikkel on suhteliselt väheste sõnadega. Siinkohal oleks asjakohane kasutada fraasi: “1 pilt ütleb rohkem kui 1000 sõna!”

Nii,  et jätkake “14 000+ sõnalist” blogi vaatamist.

Alustuseks. Ma olen oma elus katsetanud palju vedelklaase (keraamiline kaitse), uurides alati, kuidas need autol töötavad ja igasugusele keskkonnastressile vastu peavad. Näiteks tõrva eemaldajad, happed, lahustid jne.

Otsustasin teha ühe nn. juhtumianalüüsi. Kui tavaliselt teeme selliseid katseid erinevate autodega, siis jätab see lugeja kahtluse, kas seal võivad olla kuidagi erinevad tingimused või on autod mingis mõttes ikkagi erinevad. Niisiis, et vältida kahtlust, et me proovime teid erinevate autodega trikitada, poleerisime sõna otseses mõttes ühe auto ainult osaliselt ja peale sai sinna 3 komponendiline keraamiline kaitse Echelon Zen-Xero Dynamic.

Okei. Alustame päris algusest.

Ostsin auto. Rõhutasin eelnevalt müüjale, et seda autot ei tohi poleerida enne mulle üle andmist. Tavaliselt teevad seda kõik automüügiettevõtted. See soov ei olnud sellepärast, et ma ei neid usaldaks seda tööd tegema või midagi säärast. Ma vajasin just case study materjali, kus auto oli juba mõned aastad olnud kasutuses ja see oli juba kriimustatud.

Auto pinna seisukorrast ja üldisest ilust rääkides on valgus alati oluline. Oluline on nii valguse tüüp, kui ka valguse hulk.

Esimene pilt, mille autost tegin, oli üsna “häiriv”. Auto nägi liiga korras välja, mitte nii, nagu lootsin. (Noh, ka automüüjate elu on keeruline elu, kas pole?) Tavaliselt tahavad kliendid heas seisukorras ja siis mitte heas korras autot. Võta näpust!

Vaadake esimest pilti õhtul diileri parklas. Noh, see nägi täiesti kriimustusvaba ja läikiv välja.

Passat täitsa alguses

Teises valguses nägi see juba välja selline, nagu ma vajasin.

IMG 2331 1200 628 v

Siis ma teipisin auto ja poleerisin auto vaid osaliselt.

tagaosa teipidega

Lisaks jagasin juhipoolse tagumise ukse pooleks. Ma küll poleerisin terve ukse, kuid keraamiline kaitse sai pandud vaid eesmisele poolele uksest. Vahe on üsna selgelt märgata, eriti pärast mõnda sõitu vihmase ilmaga.

Pane tähele. Kogu uks on küll määrdunud, kuid keraamiline kaitse hoiab osa pinda palju puhtamana. Läige on ka parem isegi osaliselt määrdunud pinnal.

tagauks pool vedelklaasiga

Paljud teist on kindlasti näinud hüdrofoobse pinnareklaampilte, nagu see, alljärgnev.

Passati kapott

Ja see ….

katus hydrofobic

Järgmised pildid aga näitavad teile, kuidas tugevalt hüdrofoobne  keraamiline kaitse autot puhtana hoiab. Pärast mõndasid sõite vihmase ilmaga, on selgelt näha erinevust.

kapott päikselise ilmaga

Katusel, seal kus on Zen-Xero keraamiline kaitse, on näha vaid mõned tilgad kuivanud porisest veest. Teine pool on aga väga kirju. Olen kindel, et iga keraamiline katse  või vedelklaasist kaiste seda järgi ei tee.

Passat poolenisti poleeritud katus ZX D

Sellel pildil on näha läike erinevust. On mul õigus, et musta värvi auto peaks ka päikese käes musta värvi välja nägema?

katus päkselise ilmaga

katus päkselise ilmagaSiin on paar pilti ka, kus auto on parkimismajas. Auto on pärast pesu juba veidi tolmusemaks läinud, kuid keraamiline kaitse teeb selgelt oma tööd.

Passati katuse serv

passat esikapott parkla valguses

Päevavalguses on veelgi selgemini näha paranenud läiget. Ma kinnitan, et siin ei ole kasutatud Photoshop’i ega mingeid filtreid. Korda tehtud pind on reaalselt nii palju ilusam.

tagaosa 2 numbrita

Kui aga vaatame lähemalt ja natuke teise nurga alt, siis näeme veelgi selgemini, kui halvas seisus on töötlemata pind.

tagaosa numbrita

tagaosa õues

Loodan, et see postitus meeldis sulle. Kui meeldis, ole hea ja jaga ka. Tänan sind juba ette.

SAMAL TEEMAL:

“Auto keraamiline vaha”. 10 põhjust valida. 10 müüti ka.

Autolt apelsini koore eemaldamine – JAH või EI?